FAQ

BESTELLEN

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Je kan een bestelling plaatsen door op het gewenste artikel te klikken en deze toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens ga je naar het winkelmandje toe, deze vind je in de rechterbovenhoek van je scherm. Als je tevreden bent met de inhoud van de winkelmand, klik je op de knop “afrekenen” om naar de kassa te gaan.
  • Kan ik mijn bestelling veranderen, nadat ik deze geplaatst heb?
    Je kan ons een email sturen, maar als de order al opgestuurd is kunnen wij helaas niks meer doen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Je kan ons een email sturen, maar als de order al opgestuurd is kunnen wij helaas niks meer doen.
  • Is het mogelijk een artikel te reserveren?
    Dit is helaas niet mogelijk.
  • Er is iets mis met mijn bestelling, wat kan ik doen?
    Stuur ons een email. Vertel ons wat er niet klopt en wij zullen zo spoedig mogelijk een passende oplossing vinden.

VERSTUREN/BEZORGING

  • Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
    Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16:00 NL-tijd (15:00 UTC), worden dezelfde dag nog verzonden. Wanneer bestellingen vervolgens worden bezorgd hangt van PostNL af. In de meeste gevallen bezorgd PostNL binnen 1 a 2 werkdagen. Als je denkt dat je pakket al bezorgd moest zijn en het te lang duurt, stuur ons een email op info@phixi.nl.
  • Verzenden jullie wereldwijd?
    Ja, we verzenden vrijwel naar alle landen!
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Voor meer informatie over de verzendkosten kun je terecht op de verzendpagina.
  • Ik heb mijn order nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
    Als je denkt dat de bezorging te lang duurt, dan kan je ons een email sturen.
  • Kan ik mijn bestelling traceren?
    Pakketen zijn te traceren via de Track & Trace code die je van ons ontvangt nadat we je pakket hebben opgestuurd.

BETALEN

  • Hoe kan ik voor mijn order betalen?
    Informatie hierover kan je vinden op de betaalpagina.

RETOURZENDEN

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja dat is uiteraard mogelijk, binnen 2 weken na ontvangst van de bestelling.
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    We vragen je dit formulier in te vullen en mee te sturen met de retourzending. Dit maakt het makkelijker voor ons om de retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken. De bestelling moet in orginele staat en verpakking geretourneerd worden. Het adres staat aangegeven op het retourformulier.
  • Krijg ik mijn geld terug wanneer ik mijn bestelling retourneer?
    Als we de bestelling in goede staat terugkrijgen, dan zullen we het aankoopbedrag van de artikelen vergoeden. Als de hele bestelling is teruggestuurd, dan zullen we ook de verzendkosten vergoeden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
    We verwerken retourzendingen binnen een week.

REGISTREREN/MIJN ACCOUNT

  • Ben ik verplicht een account aan te maken?
    Nee, dit is niet verplicht. Het zal echter wel je winkelervaring verbeteren. Het plaatsen van bestellingen wordt makkelijker en ook het volgen van de status van je verzending.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Op de inlogpagina staat een link om je vergeten wachtwoord te achterhalen.
  • Kan ik mijn gegevens nog veranderen, na het registeren?
    Ja, dit kan je doen door in te loggen en vervolgens op de “account” knop te klikken in de linkerbovenhoek.

PRODUCTINFORMATIE

  • Hoe bepalen jullie de maten?
    Als er geen maat op het artikel staat, dan proberen wij de maat zo nauwkeurig mogelijk te schatten. Als de maat wel staat aangegeven, maar de maat lijkt anders te vallen, dan zullen wij dit aangeven op de productpagina. In alle andere gevallen geven wij enkel de oorspronkelijke maat van het artikel.
  • Hoe vind ik de exacte afmetingen van een artikel?
    Je kan ons een email sturen en wij zullen de maten z.s.m. voor je opmeten.

CONTACT

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    Je kan ons altijd bereiken door een email te sturen naar info@phixi.nl.
  • Ik heb een idee/suggestie. Mag ik daarvoor contact met jullie opnemen?
    Graag zelfs! We proberen ons altijd zo veel mogelijk aan te passen aan de wensen van onze klanten. Je kan ons bereiken via info@phixi.nl.

OVERIG

  • Is er ook een fysieke Phixi winkel, of bestaan jullie enkel online?
    Phixi is voorlopig alleen een webshop. Je kan ons ook maandelijks vinden op diverse lifestyle markten door het land. Volg onze Facebookpagina voor meer informatie hierover!